Friday, April 17, 2009

tag.....1

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
klo aku jdi owg tkaye, maybe aku akn bawak family aku bhijrah ke tempat len. wah ! *actually aku baru tpikir ayat nie tadi. hee...

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
'terseksi' ^^ klako tol bunyi yer. N rse tuh xkn pernh jdy knyataan la. (:

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
katekn TIDAK jerk ! klo nk showing love pn, xyah la cmpi nk terjun bangunan.

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
ohw. back off la sengs ! u are not allowed... *wah, mara ker? ^^

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
aku akan ikut...eventhough aku xske.aku syg parent aku..xank dorg sedey..

6. Kalau tiada lagi hari esok?
tiada lagi... maka tiada la aku kat cini

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
wat derk jerk ar. wat macam org 2 xwujud...

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
aku akan sahut cabaran 2

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
soalan sensitif la wei. jgn la....dorg jer yg aku ader...o never think about it..

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
aku nk jumpe lampard. boleh? ^^

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
erm.. cpe erk? *nk pikir jap. hee...

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
ohw, anda pn kacak lagi cantik gak. hee...

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
ya ALLAH, mintk dijaohkn.

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
alamak, cam xcaye jerk. (:

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
xpe kowt. as long as u love me. *ambik ! ciap nyanyi agy aw. hee...

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
anugerah the polite girl ever leh x? *giler pasan dak nie. polite abes ! ^^

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
owg malaysia dh PUPUS ker? *jaat sey mulut awk nie. (:

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
ohw. xnk la wei. *baru 50km, aku dh lari balek !

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
biase ar tuh. makhluk2 tuhan yg plg seksi kat dunia nie, mne taw puas hati. kn? *N tgolong cme ler tuh. ish ish ish.


21 : I'm tagging :
anyone ?

0 comments:

About Me

My photo
just a simple person like everyone else... i'm an egomaniac person... hot tempered.... doesn't like hipokrit person...

box yang berkata-kata


ShoutMix chat widget

followers