Tuesday, April 21, 2009

sE$unGguhNYa...................

hidup ini penuh dengan dugaan..hidup ini penuh dengan rintangan..hidup ini tidak pernah sunyi dari masalah..kadang kala kita akan mengeluh kerananya..kadang kala kita menyesal kerananya..kadang kala kita menangis kerana nya...kadang kala kita menyalahkannya..tapi ini lah sebuah realiti kehidupan..hari ini kita tempuhi banyak rintang, cabaran, dugaan, masalah tapi pasti suatu saat nati..kita akan menemukan sebuah chaya kebahagiaan..kerana ini la yang ditentukan untuk kita dan ini lah perjalanan kehidupan kita sebagai seorang manusia..kepada - NYA kita berserah..

BUAT DIRIMU...

tak semestinya aku senyum aku tak bersedih......aku juga menangis di dalam hati sepertimu juga...namun aku bukan seorang yang reti untuk meluahkan perasann dengan terang-terang....yer aku mengaku aku seorang yang EGO....namun maafkan aku.... PERCAYALAH AKU BUKAN YANG TERBAIK BUATMU.....MAAFKAN AKU.....

0 comments:

About Me

My photo
just a simple person like everyone else... i'm an egomaniac person... hot tempered.... doesn't like hipokrit person...

box yang berkata-kata


ShoutMix chat widget

followers