Monday, April 13, 2009

pelik la....ni just pandangan aku la...

aku pelik sgt dengan budaya pelatih2 di maktab...

sblum ni aku pernah masuk U..walaupun hanya 2 sem...tapi perangai dak2 kat sana berbeza sgt dengan dak2 maktab..

rutin bdak2 maktab yang xboleh nk dibuang ialah mengutuk dan mengata org...

lagi2 bdak2 laki....mengutuk perempuan macam dorg 2 bagus sgt....

kalau nk mengata org tgk la diri 2 dulu...

sblum ni aku mmg ramai kawan lelaki...tapi bler masuk maktab...

aku jadi menyampah nk bekawan rapat dengan lelaki..

sbb...depan mmg la baik...tapi belakang mengutuk...

benci aku...

sumer hipokrit...aku pon da menjadi seorang yang hipokrit...

i hate that...

ramai yang kat maktab ni mencari pasangan...

kalau bercinta 2 xmemudaratkan xkisah la...

ni sampai wat simpanan bersama la...wat pinjaman bersama la...

macam confirm jer akan kawin...

hm....pelik kan....

maktab ni tempat mencari jodoh ker????

hehehehehe....

bak kata nabil lu fikir la sendiri....

hahahahaha.....

0 comments:

About Me

My photo
just a simple person like everyone else... i'm an egomaniac person... hot tempered.... doesn't like hipokrit person...

box yang berkata-kata


ShoutMix chat widget

followers