Saturday, July 25, 2009

now i addict to dis game....hahaha


gler best siot game ni....aku men kat facebook n tagged...hahahahaha....gler tamak aku ni....aku mmg sker sgt men game....with dis game yg xyah ssh2 aku nk install but leh main dgn happy itu aku rasa cukup berbaloi....hahahahaha....hri ni whole day aku ngadap lapto main game ni...(xder la sepanjang masa...ada gak waktu nk g kencing,berak,mandi dan yang sewaktu dengannya)...hahahahaha.....gler addict aku....ini lah aku bler da mla main game....macam biasa la...mak aku pown xtau nk kter per da dgn aku bler aku da mla men game..hahahaha..mak aku da fed up ngan aku...hahahahaha...ok aku cter skit about this game...this game adalah ttg mafia...macam kehidupan seorang gangster la....kter kena cari geng n tawan kawasan dan juga mencari duit....dan seperti biasa la da nama pown gangster kan kena la bergado or do some job untuk mendapatkan duit....untuk melakukan job kena ada cukup energy,health...kalau xcukup xleh lawan....setakat la 2 kowt aku cter...kalau nk tau lebih lanjut boleh la main sendiri..hehehe...tata...nak sambung main.........

0 comments:

About Me

My photo
just a simple person like everyone else... i'm an egomaniac person... hot tempered.... doesn't like hipokrit person...

box yang berkata-kata


ShoutMix chat widget

followers