Saturday, February 28, 2009

hatiku tidak mudah dipujuk...


maafkan aku...

aku xdapat nk meaafkan dirimu...

walaupun dirimu melutut sekalipun...

xkan ku dapat melupakan apa yang telah dirimu lakukan pada ku...

biarlah ku simpan cintaku padamu dengan rapi di dlam hati ini...

biarlah ku rawat luka ini dengan sendiri...

aku mencintaimu sepenuh hati....

tapi dirimu xpernah sekalipun menghargai diriku yang hadir dalam hidupmu...

aku doakan kau bahagia disamping si dia yang kau cintai...

aku sedar...

cintamu dan sayangmu..

hanya lahir di bibirmu sahaja....

bkan dari hati yang tulus ikhlas...

aku sedar...

aku xsecantik bidadari yang kau puja...

aku hanya insan biasa...

namun ke punya hati dan perasaan...

xpernah kah kau fikir??..

yang dirimu sentiasa menyakiti diriku....

0 comments:

About Me

My photo
just a simple person like everyone else... i'm an egomaniac person... hot tempered.... doesn't like hipokrit person...

box yang berkata-kata


ShoutMix chat widget

followers